Çanta kullanımını inceledim.

Çarşamba, Nisan 15, 2015 Unknown 0 Comments



Ayna karşısında uzun uzun çantama baktım. “Kıyafetime bu çanta oldu mu?” diye. Kendime dedim ki kesin çanta kullanımına dair bilgi vardır. Ama yazılı yok.  Bende çanta stillerini ve kullanış şekillerini araştırdım. Ve gözüme en çok çarpan çanta modellerini nasıl kullandıklarını anlatayım.

Başlıyorum;
      
      1.       Zincir askılı küçük çantalar.



Klasik tarzın simgesi haline gelmiş bu çanta özellikle omuzu açık üstlerle kullanılıyor. Straplez mini elbise veya beyaz pudra bluzlarla kullanılıyor. Amaç zincirin öne çıkmasını sağlamak.
      2.       Katlanan deri çantalar

Salaş ceketlerin veya bol bluzların bu çantayla kullanıldığını gördüm. Ayrıca üst bedeni büyük olan kişiler de bu modeli tercih etmelerinde fayda var.
      3.       Kısa saplı büyük çantalar/zarf şeklinde el çantalar


Bu ikisi farklı modeller biliyorum. Ama aynı amaca hizmet ediyorlar. Günlük kıyafetinizde kısa şort olsun mini etek gibi tercihleriniz olacak ise bu stil çantaları tercih ediliyor.  Dekolte kıyafetlerde kullanılıyor.
      4.       Torba çanta

Model olarak hareketli olduğu için kıyafetinizle öne geçmemeye çalışıyoruz.  Modelin yapısı hareketli olduğu için sade olmaya özen gösteriliyor.
         5.       Uzun saplı küçük çantalar


Basen hizasında biterse daha iyi duruyor. Günlük kıyafetlerinizde zarif görünüm yaratmak istiyorsanız. Her türlü kıyafetle uyum sağlar. En çok kullanılan altı kabarık etekler ile dar bilekte biten pantolonlar olarak gözlemledim. Çapraz olarak da rahatça kullanılabilir.
      6.       Orta boylu uzun saplı çantalar


Kıyafete spor hava katmak için tercih ediliyor. Altınıza giydiğiniz dar pantolon, etek veya şortla spor şık olabilirsin. Bu modeli çapraz taşıyan pek görmedim.
      7.       Clutch çanta


 Tam davet çantasıdır. Abiye kıyafetin tamamlayıcısı olarak gözüküyor.
      8.       Sırt çantası


Genel kullanımı çantanın bitiş noktası basen hizasını geçmemeli. Kalın bol hırka, şal ile kullanılıyor. Ayrıca küçük desenli uçuşan bol elbiseler ile şortla da kullanıldığını gördüm.









0 yorum: